„Издувување“ на моторот – мит или потреба?

High rpm

Форсирањето сепак не е добро и сите совети за корисното „издувување“ на агрегатот треба да се земат со резерва. За моторот е најдобро да се вози нормално, од ниски до високи вртежи, зависно од потребата.

Навлегувањето во црвеното поле е препорачливо само во исклучителни ситуации, на пример при ризично претекнување. Користењето на екстремните вртежи е штетно за моторот, особено ако е долготрајно.

Само едно такво оптоварување може да го истроши моторот повеќе од неколку илјади километри нормално возење.

Доволен позитивен ефект за агрегатот се постигнува со повремено шалтање при вртежи кои се на 90 до 100% од најголемата дозволена сила. Експертите советуваат и да се точи само квалитетно гориво, нешто што на нашите бензински пумпи едноставно не постои.

Повеќе вести од денес тука.

Сподели.


За Авторот

Коментарите се затворени.