Време е да ја разрешиме збрката со ознаките која владее на автомобилскиот пазар, овој пат за дизелашите

Сите современи дизелски мотори имаат турбо полнач и директно вбризгување по системот common-rail, а сепак користат битно различни ознаки.

Интересен е примерот со Mercedes-Benz, кој ја изгасна ознаката ознаката CDI и се врати на изворната, но со мала буква „d“.

Да ги погледнеме најновите дизелски ознаки по автомобилски марки:

CD (Mazda)

CDTI (Opel)

CRD (Chrysler, Jeep)

CRDi (Hyundai, Kia)

i-CTDI (Honda)

BlueHDi (Citroën, Peugeot)

d (BMW)

d (Mercedes-Benz) – до неодамна CDI

D (Jaguar, Volvo)

dCi (Renault, Nissan, Dacia)

DDiD (Suzuki)

DiD (Mitsubishi)

D2, D5 (Volvo)

D-4D (Toyota)

JTD (Alfa Romeo, Lancia)

Multijet (Fiat, до неодамна MJT)

TDI (Audi, Volkswagen, Seat, Škoda)

TDCi (Ford)

Повеќе вести од денес тука.

Comments

comments

Сподели.


За Авторот

Коментарите се затворени.